Vloerverwarming
★★☆☆☆
“
In eerste instantie dachten wij alles goed geregeld te hebben. Gold pakket, dus alles zou geregeld worden. Er is iemand langs geweest om alles te bekijken. We zouden 2 dagen ingepland worden, maandag en woensdag. Maandag kwamen er pas om 14.15 uur werknemers ipv tussen 8.00 en 10.00 uur. De vloer bleek niet te frezen te zijn. Daarna zelf erachter aan moeten gaan. Zeer slecht telefonisch bereikbaar, maar als je mailt kunnen ze wel meteen terugbellen. De vraag kwam of we zelf niet iemand konden regelen die de vloer kon vooregaliseren, binnen 1 dag. Na veel moeilijk gedoe kon het uiteindelijk via hun op woensdag. Binnen een uur was het klaar. Frezen zouden ze dan anderhalve week later doen ivm de vakantie. De werknemers vonden het ook een rare gang van zaken en boden aan om te gaan bellen en als we dan contact betaalden konden we ons pakket omzetten naar een Zilver pakket ipv goud.. heel bijzonder. Na het belletje bleek dat toch niet te kunnen. Frezen ging allemaal prima! Al waren de jongens niet heel blij met hun werkgever. Waren aan het klagen dat ze (in de vakantie) teveel werk kregen. Verder kon niet aangesloten worden en wanneer het na geegaliseerd zou worden was ook nog de vraag. Zelf een optie gegeven voor een datum, anderhalve week later. Maar hier ook niks over gehoord. Na een week zelf maar weer gemaild wanneer het aangesloten zou worden en dat wij het na egaliseren zelf wel zouden regelen ivm planning verbouwing, we waren ondertussen 3 weken verder. Toen werd ik wel weer gebeld en de volgende dag werd alles gelukkig aangesloten. Wij zijn totaal niet tevreden met de manier van communiceren en werken. Ik heb de klantvriendelijkheid echt gemist! Zelfs nu wij hebben gezegd dat wij zelf na egaliseren krijg je geen vergoeding of excuses dat het zo gelopen is. Erg jammer. Hopelijk werkt alles wel naar behoren!”
-
Mariska